Τεχνικος δυκτιων Η/Υ

  • Εμμανουηλ Π. Field IT Support, VoIP Engineering, Help Desk Support, Hardware Support

Field IT Support, VoIP Engineering, Help Desk Support, Hardware Support

14/05/2019 - ΕΝΕΡΓΟ

Ελλάδα / Αττική / Ελευσίνα, 19200

Associate's (ΙΕΚ)

Πλήρης απασχόληση

Έτη Εμπειρίας: 10 και άνω

/ Ναι / Όχι

Εμφάνιση Τηλεφώνου

  • 2008 ~ 2010 Teleperformance Κ.Τ.Τ.Ε - Κέντρο τεχνικής τηλεφωνικής εξυπηρέτησης Teleperformance για λογαριασμό της TELLAS ( Wind ). Βασική αρμοδιότητα η εξυπηρέτηση συνδρομητών της Tellas, με σκοπό την καταχώρηση βλάβης στο CRM, ή την τεχνική πρωτοβάθμια εξυπηρέτηση. 2010 ~ 2016 Cyta Hellas Κ.Τ.Τ.Ε - Κέντρο τεχνικής τηλεφωνικής εξυπηρέτησης - 1Α  Βασική αρμοδιότητα η εξυπηρέτηση συνδρομητών της Cyta με σκοπό την καταχώρηση βλάβης στο CRM ή ή την τεχνική πρωτοβάθμια εξυπηρέτηση, καθώς και την τεχνική τηλεφωνική εξυπηρέτηση μικρών εταιρικών πακέτων Soho.  2016 - 2018  Cyta Hellas Αναβάθμιση από τεχνικό πρωτοβάθμιας θέσης 1Α σε τεχνικό δευτεροβάθμιας 2nd level.  Βασικές αρμοδιότητες η διαχείριση των τεχνικών δελτίων παντός τύπου οικιακών και εταιρικών Soho.  Η δήλωση και ανάθεση δελτίων σε τεχνικούς πεδίου σε περίπτωση δυναμίας απομακρυσμένης αποκατάστασης, και κατά περίπτωση η διαχείριση τεχνικών δελτίων μεγάλων πακέτων SME / Sip Trunk η corporate. Δήλωση βλάβης και επικοινωνία με τα τμήματα του ΟΤΕ/Cosmote καθώς και παρακολούθηση εξέλιξης βλάβης μέσω δικτυακής πλατφόρμας WCRM
  • Γυμνάσιο Καισαριανής 1ο ΤΕΕ Καισαριανής (τμήμα Πληροφορικής ειδικότητα Υποστήριξη , Η/Υ & Δικτύων) Επιτυχής αποφοίτηση με γενικό Μ.Ο: Δεκαπέντε & τρία ενδέκατα (15 3/11 ) 2004 - 2006 Συνέχιση σπουδών σε δημόσιο Ι.Ε.Κ Αγίου Δημητρίου για εξειδίκευση στον τομέα της πληροφορικής ως Τεχνικός Δικτύων Η/Υ. Certifications: ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ Αγγλικά, Certificate in English (Lower) Κάτοχος πτυχίου: European Computer Driving License - ECDL
Επικοινωνήστε με τον υποψήφιο Αποθηκεύστε το βιογραφικό